daniela här

hej & hå ;)
here i am.. Har varit stelt med uppdateringen från min sida, i know ingen ursäkt! Men sen sist jag skrev har det inte hänt mycket mer i mitt liv haha.. Nej men har lov nu aningen skönt japp! Svarar på alla kommentarer senare ikväll för jag känner ingen ork till det just nu(; Men har bara tagit det lungt varje dag sen i fredes, inte gjort ETT SKIT. Hur tråkigt som helst, känns ju nästan som man inte har något liv mer än att sitta framför en datorn och blogga..?nej det får jag ta tag i, men ingen gör ju något och det är ju inga fester eller liknande så vad ska man göra åt saken, ingenting anar jag!

men nog med det jag sitter iallfall bara här och ska nog snart gå och äta något riktigt smaskigt, är så sugen på något, borde kanske gå och göra chokladbollar, i mitt fall heter det negerbollar men ok.. haha aja det tåls att tänka på (; jag uppdaterar nog här mer sen ikväll, i won't make you unhappy..;)



just ja, igår skulle jag slinga håret BLONT men blev det bra, inte alls resultatet
är på bild.. det är ju typiskt. Men ska kanske fixa det ikväll jag får se (;
men det ser inte alls snyggt ut, uuurk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0