segt med uppdateringen

Godkväll kära läsare, varit dött med uppdateringen nu på sista tiden! Inget ovanligt för att vara oss, jag hoppas och tror ni är ganska vana vid det nu.. haha det är jävligt illa faktiskt, och blir sur på mig själv när det blir så. Men skit i det, nu har jag LOV, medan michaelas är slut imorgon, synd om dig ;) men idag har jag bara slappat och lite sånt, och bloggat på min egna blogg lika usually. Nu ska jag snart kolla lite på 2½ män som jag ladda ner förut, sen får jag se vad som händer.

gjorde även ett litet kollage förut på lite snygga kläder som man gärna velat ha och som kanske kommer in och tar plats i min söta garderob later i livet, eller något..? hahaha i hope so. Gillar jeansen gryms mycket, hade passat till gråa high heels som även också är med på bildern, jag har ett par sånna ungefär i samma sort kanske inte riktigt fast i svarta, love it! Ni har ju sett dem eftersom jag lagt in dem här i bloggen när jag fick dem. Men sjukt snyggt iaf.

det var allt för idag kisses'


/daniela

Kommentarer
Postat av: MICKESFOTON

Tjena! Micke här.



Bloggade tidigare under namnet mickesegna . Men av personliga skäl böt jag blogg och började om på nytt.



Jag kan lova många bilder och roligare, mognare inlägg. Dock kan det bli lite bildrepriser för dig som läst min tidigare blogg. Men jag hoppas du gärna vill fortsätta läsa min blogg fast på mickesfoton istället :).



Du får gärna följa mig här



http://www.bloglovin.com/sv/blog/1524460/mickesfoton



Stora kramar / Micke

2010-02-22 @ 02:01:26
URL: http://mickesfoton.webblogg.se/
Postat av: sandra

fina kläder!"

2010-02-22 @ 20:41:42
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0