shit, dålig uppdatering..

Fy mig och oss för en bad uppdatering här i bloggen! Det är absolut inte meningen men det är så mycket annat att man knappt tänker på att man har en till blogg att skriva i! Men idag har jag varit i skolan och när vi sedan kom dit kom ingen lärare på webbdesignen, för vi fick reda på att han var på utbildning lite senare..?! skitkul kunde haft sovmorgon, iaf sen vid 11 hade vi inköp och varuhantering och sedan skulle vi ha svenska vid 1 dock blev det inte det för hennes barn blev sjuk, så vi fick sluta då :) och det var tur så vi kom hem med bussen åtminstone i denna snöstormen som är i skåneland! Inget kul alls kan jag säga er, men vi har dock överlevt!

Nu sitter jag bara vid datorn och kollar även tv, det är någon film men har inte hängt med så mycket, för har varit upptagen med datorn, like always! Jag ska ligga vaken till 2 för då är 2½ men slut som äntligen börjat på tv3 AGAIN, gueess how happy i am! riktigt glad blev jag. Men jag har sovmorgon imorgon så för min del är det ganska lungt faktiskt ;) börjar vid 1

men jag har inget mer speciellt att skriva faktiskt.

Känner mig tvungen att lägga upp dessa snygga skorna också, riktigt snygga sommarskor tycker jag eller åtminstone till fester och annat om man ska på något man behöver vara fin för! I want them.. Men nu är det ju faktiskt så att jag ska köpa ett par andra skor, ska beställa dem imorgon i guess, fyfan vad heta dem är kommer lägga upp dom på bloggen dirr när jag gjort min beställning! Håll ut people's
nu blire sängen godnatt
kisses'


/daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0