tja babe's

Jag tänker inte sitta och ge ursäkter för dålig uppdatering, men det blir ju så att man inte hinner med allt och man glömmer bort när man har en blogg som man ALLTID skriver i! Så jag har inte alls tänkt på denna bloggen, men jag skriver när jag skriver för det är inte allt för lätt att driva två bloggar samtidigt faktiskt! 

men idag är det ÄNTLIGEN FREDAG, helgen man längtat efter under veckans gång, och nu är den här! Synd att den kommer vara över på en vändning bara! Inte riktigt kanske men det känns ungefär så när man sedan sitter där på söndagskvällen och inser att ingenting hänt under helgen och ändå har det gått så otroligt fort utan någon nytta tillgjord. Aja sånt är väll livet, hade ju dock inte skadat med en veckas helg! Men det är ju trots allt snart lov så vi ska överleva i think..

men jag ska bara vara hemma och slappa idag och ta det lungt för är så satans trött att jag snarare kunnat decka direkt i sängen om jag bara gått och lagt mig, kanske ska ta mig en timmes vila..?! nää det kanske inte vore en bra ide när jag senare vaknar och inser hur trött jag då fortfarande är, tror jag sitter bra här!

ska ta och kolla lite av våra bästa år nu iallafall och även avsnittet av andra avenyn som jag missade i tisdags, lyckas alltid missa det, men det går lika bra att se på webben som på tv ;) 

och nu LOVAR jag att skriva ikväll:) 

kisses'


/daniela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0