hiss & diss a la michaela


Börjar med att dissa:

Västtrafiks nya system;
Dom har nytt kort system, har tagit bort 100;a korten och man kan inte längre betala kontant på bussarna. Dom nya korten skapar problem, för du måste stämpla av innan du hoppar av och om det då är 40 andra som också skall av så tar det ju en jävla tid, jag menar exempel på pendeln om man inte är snabb och stämpla av så kan du missa din hållplats och det suger ju? Det drar pengar så länge du inte har stämplat av. Väldigt dåligt och krångligt system, jag gillar det inte.

Dryga idioter;
Alltså uppkäftiga och spända jävlar som alltid skall hålla på, dom finns överallt och blir bara värre och värre. Riktigt irriterande, håller på att tjaffsa och fula sig. Ofta så har dom inte en anledning ens att hålla på, utan dom bara göra det och lyckas få en jävligt irriterad. Små ouppfostrade jävla idioter.

Mina lärare;
Ja, den fetaste dissen går till mina lärare! Dom är alltid så fking spända och otrevliga. Dom har aldrig fel och ger alltid mig all skiten, även då det inte ens är jag som har gjort någonting. Dom är som småbarn och håller bara på att fjanta sig. Dom går över gränsen, har fel ordval och ton och är bara allmänt otrevliga!

Och nu till att hissa!

Mitt hår;

Jaa hissar faktiskt mitt hår som har växt jätte mycket [a] klippte ju av håret när jag var i spanien i oktober (bara för att det var så slitet) har inte färgat eller något sen i -sep 09 (y) det blir bara längre och längre och finare och finare, är riktigt nöjd faktiskt ! Så det känns ju AWEEEEESOME!

Sportlov;
Äntligen är det sportlov, ingen skola, inget plugg. Underbart!

Vänner;
Jag tror att jag har världens bästa vänner, helt ärligt! så underbara och fina är dom. Dom ställer alltid upp och dom finns alltid där 24/7 <3 jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: M

Bra hidss ch diss ;D

2010-02-12 @ 17:26:36
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: hejannw

haha ja ;)

2010-02-12 @ 17:30:22
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte så mycket :P Oj, har du redan sportlov? :O

2010-02-12 @ 17:45:16
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0