aloo :)

Blogg.se har krånglat lite idag, så har inte kunnat blogga för allt dryga.. Så kände att jag kan lika gärna vänta tills des krånglat klart och sedan uppdatera lite, har inte så speciellt mycket att säga just nu. Men det kommer kanske något skoj inlägg lite senare. Stannade hemma från skolan idag är lite förkyld nämligen så kände att jag lika gärna stannar hemma, dagen igår var ju inte den roligaste i snöstormen och att bussen fastnade i halva backen i nötte, verkligen inte roligt, men men sånt som händer i snöoväder ibland! Idag ska jag bara slappa var det tänkt och sitta vid datorn och lite så :) uppdatera i bloggen och såvidare!

går inte ladda upp bilder ser jag så det krånglar fortfarande, men det får bli tråkigt inlägg.. 

hoppas ni haft en superdag iaf.
kisses'
/daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0