fick sluta tidigare

Nu är jag hemma, eller jag har dock varit det ett bra tag nu, en timme åtminstone! Skulle slutat 16:45 egentligen, men det blev inte för att det var omprovstillfälle idag vilket innebär att vi inte kan ha salen så vi fick sluta tidigare, så det var ganska skönt att sluta 11:00, blir så en gång i månaden det är något iaf:) men vi stannade kvar i skolan och pluggade och gjorde klart vårt arbete som skulle vara inlämnat today, så nu är det avklarat. Bara lite smått och så kvar men det fixar man sen. Annars händer inget mer speciellt idag, ska kanske ta mig ut en sväng så jag rör mig. Kanske blir inom statoil också för inhandling av något litet gott choklad, ni vet under mensperioden den är ju inte den roligaste ;) då kommer suget efter choklad. Hos mig kommer alltid suget efter det, någon mer än jag som har sug efter något just då? aja roligt samtalsämne ju (y) haha. Min bror och hans tjej är här just nu dem sitter dock i köket och snackar med mamma och pappa medans jag sitter här, orkar inte sitta där ute :D datorn är mitt allt mitt liv och min kärlek ni vet;)

men ni får ha det bra sålänge så skriver jag kanske lite mer senare ikväll.
kisses'


/daniela - the one and only ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0