godkväll

Idag har inte hänt något speciellt, har bara slappat hela dagen och bloggat, dock inte blivit så mycket just på denna bloggen utan har mest varit på min egna http://daanielab.blogg.se men det blir mer här sen! Vi har ju inte haft den sålänge så det är ju anledningen till det inte blivit så mycket och skolan tar ju också en del av tiden till att man inte hinner, men det ska vi allt ta och lösa. Jag tror det blir skolan imorgon, jag var ju inte där idag så egentligen känns det ganska meningslöst att dra imorgon då också..?! en dag sen helg, njaa det tåls att funderas på alltså. Men kanske drar ändå eftersom jag antagligen ska iväg på kvällen med några kompisar och fieesta :) Vi får se vad jag känner för. 

Tänkte även lägga in en dagens outfit bild.
linne: ginatricot
kofta: H&M
Jeansleggings: MQ
skärp: kommer inte ihåg.

men självklart så spillde jag en droppe med rosa nagellack på mina vita jeansleggings, smart va..?! det tycker inte jag, blir ju less på sånt:( min VITA? det är inte klokt jag som älskar vita byxor, har dock ett par riktigt jeans såklart, men jag älskar jeansleggings. Jag tänkte göra nagelförlängning med rosa toppar, dock sket i jag i det efter jag spillt nagellack och hade inte tillräckligt med passande toppar.
kisses
/daniela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0