i skolan

sitter just nu i skolan medan dem andra är och äter, har ingen lust att äta mat, men det fick bli en bit choklad på det istället (a) dock försöker jag trappa ner det goda och tar naturdiet och går ut och promenixar varje dag, :) eller ja jag håller på att börja med det, började dock igår.. men ska inte äta massa gottgott men svårt att bara sluta sådär, vi ska antagligen har två timmar svenska vid  om vi har någon lärare vill säga eftersom vår svenska lärare är gravid och kanske snart ska föda, man vet aldrig vad som sker i veckan och därför är hon inte här. Men jag har inte något speciellt att skriva, kände bara för att uppdatera lite.

skriver när jag kommer hem med något intressantare inlägg
kisses'

/daniela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0